Reservering
U kunt uw reservering via de Email – Facebook – Instagram – Whatsapp doorgeven. Het liefst 2 maanden van tevoren. Dit i.v.m. beschikbaarheid van samenwerkende leveranciers voor o.a. sweets, ballonnen, handwerk productie, digitale design en levertijd van maatwerk.
Mocht uw gewenste datum beschikbaar zijn, zal ik u een vrijblijvende offerte via email sturen. Geldig voor 30 dagen bij vroegtijdig boekingen. Op korte termijn boekingen hanteren we een 5 tot 7 dagen geldigheidsduur van offertes.
Kinder pakketten hebben een standaard prijs van € 175- op basis van 6 kids bij woonkamer feestjes op woensdag middag.
Mocht u akkoord gaan met de offerte zullen we tot de volgende stap over gaan. Bij akkoord van uw offerte betekent NIET dat uw datum automatisch gereserveerd staat.
Betaling
Na akkoord van uw offerte ontvangt u een betalingsfactuur.
Wij vragen ten alle tijden een aanbetaling van €150,- of 25% bij grotere opdrachten. Dit i.v.m. maatwerkproductie en reserveringen bij verschillende leveranciers. Mocht er iets onverwachts gebeuren waardoor uw feest/event niet door gaat kunnen wij de gemaakte kosten dekken.
Bij verhuur van materiaal zoals : ronde backdrop, candycart, greenwall, of flowerwall, zuilen en of losse materialen kunt u dit via de webshop reserveren en betalen. Producten waarbij naam gepersonaliseerde producten erop komen te staan zullen wij ten alle tijden de volledige bedrag van dit product aanvragen. Denk bijvoorbeeld aan naamstickers, houten naamborden, naam taart topper etc.
Materiaal verhuur waar geen maatwerk erop zit, ontvangt u een volledige betalingsfactuur. U heeft dan tot 3 dagen vóór het feest/evenement om het geld over te maken.
Via e-mail zal een (aan)betalingsfactuur gestuurd worden. Na ontvangst hiervan zullen wij de datum voor u reserveren.
Bij akkoord van een opdracht zult u ook een contract overeenkomst ontvangen en zou moeten ondertekenen. Hierin zal de afgesproken afspraken beschreven staan en de rechten en plichten van beide partijen.
Het bedrag mag natuurlijk ook in zijn geheel worden overgemaakt. De overige resterend bedrag dient op de datum van levering op onze rekening te staan. Houdt u rekening mee dat sommige banken 1 tot 2 dagen nodig heeft voor het verwerken van de administratie. Nvmy Party stylist werkt met ABN Amro bank.
BTW (belasting)
Sinds Januari 2020 maken wij gebruik van de KOR (kleine ondernemingsregeling. Dit houdt in dat wij geen btw over onze diensten zullen berekenen.
Annulering
Een annulering van een bestelling dient men, onder vermelding van uw naam en ordernummer met gereserveerde datum, via email bookings@nvmypartystylist.nl kenbaar te maken.
Reserveringen kunnen tot 4 weken voor de afleverdatum kosteloos worden geannuleerd. De aanbetaling wordt dan binnen 14 dagen overgemaakt. Bij 2 tot 3 weken vóór de gereserveerde datum wordt de aanbetaling ten alle tijden in rekening gebracht. Dit in verband met gemaakte kosten bij het inkopen en voorbereiden van je opdracht. Afhankelijk van de gemaakte kosten is het mogelijk een gedeelte van de aanbetaling terug te storten.
Mocht u een datum willen verschuiven kan dat bij beschikbaar van datum kosteloos verzet worden.
Bezorging
vanaf 1 juli 2021 hanteren we nieuwe bezorgkosten)
De bezorging wordt door Nvmy Party stylist zelf gedaan met een starttarief van €6.50 met rijkosten van €0,40/km (heen en terug) per adres. We maken duidelijke afspraken bij het komen brengen en ophalen van de verhuurde materiaal. Het is helaas niet mogelijk om grote materiaal verhuur zelf op te halen.
Afhalen of bezorgen binnen Zoetermeer
Het afhalen en bezorging binnen Zoetermeer is gratis en op afspraak bij ballonnen decoraties. Het is helaas niet toegestaan om grote verhuur materiaal zelf op te halen. Dit wordt gratis binnen Zoetermeer bezorgd.
Lijst bezorgkosten vanuit startpunt Zoetermeer bij het bezorgen en ophalen van onze materialen.
- Den Haag – Leiden – Rijswijk €15,-
- Rotterdam €25,-
- Hoogvliet €28,-
- Dordrecht €30,-
- Amsterdam €40,-
- Almere €47,-
- Haarlem €35,-
- Gouda €18,-
- Utrecht €35,-
- Arnhem €65,-
- Limburg €85,-
- Harderwijk €75,-
- Den Helder €95
Verhuur
Wilt u een van onze materiaal los verhuren dat kan natuurlijk ook. Wel vraag ik een borg van € 50,-
Wij bezorgen uw gehuurde materiaal door heel Nederland. (zie Bezorging voor de kosten). Zodra ik het materiaal heb opgehaald en dit in hetzelfde staat ondervind krijgt u uw Borg contant weer van mij, of als gewenst teruggestort op de gebruikte rekening.
schade/diefstal bij verhuur
Nvmy party stylist vertrouwt volledig dat de haar klanten, zorgvuldig, zuinig en met liefde de decoratie materialen en verhuurde producten behandelt. Gestolen, beschadigde of verloren producten zullen helaas achteraf in rekening gebracht worden.